انتخاب نام شرکت

مقالات آموزشی

انتخاب نام شرکت

مقالات آموزشی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


براساس شق (4) بند (ج) ماده 4 کنوانسیون پاریس برای حمایت از مالکیت صنعتی، نخستین در خواست، است که تاریخ تسلیم آن مبدأ حق تقدم است و درخواستی که بعداً تسلیم شود در صورتی در حکم نخستین درخواست است که موضوع درخواست بعدی و درخواست سابق به مفهوم بند (2) مذکور در بالا باشد و نیز درهمان کشور عضو اتحادیه تسلیم شده باشد. در صورتی که درخواست سابق در تاریخ تسلیم درخواست لاحق مسترد شده یا از آن اعراض شده و یا رد گردیده بدون آن که در معرض افکار عمومی قرار گیرد یا موجد بقای حقی گردد؛ در چنین فرضی درخواست قبلی منشاء مطالبه حق تقدم نخواهد شد.

  • vanak studio
  • ۰
  • ۰


فصل اول صنایع و محصولات شیمیایی

1-محصولات شیمیایی که در صنایع و علوم عکاسی (فتو گرافی)کشاورزی و پرورش نباتات و جنگلبانی استعمال می شود کود(طبیعی و مصنوعی )ترکیبات آتش نشانی ، مواد آب دادن فلزات و ترکیبات شیمیایی جهت جوشکاری ، محصولات شیمیایی جهت حفظ مواد غذایی مواد دباغی و مواد چسب دار برای صنایع .

2-رنگ روغن جلا- لاک مواد ضد زنگ و جلوگیری از فاسد شدن چوب ، مواد رنگی مواد اکاله صمغ فلزات بشکل ورق و گرد جهت نقاشی و آرایش و تزیین .

3-ترکیبات جهت سفید کردن و سایر موادی که برای شستشو بکار می رود ، ترکیباتیکه جهت پاک و تمیز کردن و براق کردن و لکه گیری و گرفتن چربی و ساییدن و صیقل دادن استعمال می شود . صابون ، عطریات ، روغن اسانس، مواد آرایشی، محلول های موی سر، گرد و خمیر دندان .

4-انواع روغن و چربی های صنعتی (به استثنای روغن ها و چربی های خوارکی و روغنهای اسانس)روغن ماشین ، ترکیبات گرد گیر ، و جاذب، انواع سوخت (از جمله بنزین )و مواد روشنایی ، شمع ، شمع مومی و گچی و شمع کوچک  (شب سوز)فیتیله.

5-مواد دارویی و بیطاری و بهداشتی، مواد خوراکی و آشامیدنی مخصوص بیماران و کودکان ، مشمع و لوازم جراحت بندی ، لوازم پر کردن دندان ، موم دندانسازی ، مواد ضد عفونی کردن ، ترکیبات جهت دفع نباتات هرزه و حشرات و حیوانات موذی.

  • vanak studio